mat pylonskumdel konstruerat f?r

alles over bowlen...hou het wel netjes a.u.b.

mat pylonskumdel konstruerat f?r

Berichtdoor caicai2017 » 11 Okt 2018 03:51

B?de Russell Westbrook spel och personlig stil har en unik flare. Bakom varje ?r det balans mellan en noggrann uppm?rksamhet p? detaljer och Nike Air Max 90 Mujer Rosa en ingen r?dsla attityd. Det beror p? att, sedan high school, b?de p? och utanf?r domstolen, har Westbrook f?ljt en enkel riktlinje: "Om jag st?r inf?r en utmaning k?r jag p? det - inte borta fr?n det", s?ger han.
Den utsikten ?r f?ngad av en personlig mantra, "Varf?r inte?" Det definierar hur Westbrook spelar, Nike Air Max 90 Womens hur han Nike Air Max 270 Dame kl?r sig och nu, s?rskilt med sin f?rsta signaturprestationssko, Jordan Why Not Zer0.1, hur han delar sin ber?ttelse.
"N?r ett barn v?xer upp i LA och st?r i k? f?r att f? andras skor, blir du medveten om hur Nike Air Max 90 Mujer Rosa lyckligt du ska f? sneakers", s?ger han. "F?r att kunna sitta h?r nu och h?lla min egen sko ?r en ?ra."
Utformad f?r det dynamiska spelet och personligheten hos den regerande MVP och mode kungen, ?r Jordan Why Not Zer0.1 framh?vd av sin sl?ta vamp, som passar Westbrook, erbjuder dubbelt syfte. F?rst och fr?Nike Air Max 270 Femme mst betj?nar den MVP: s nyckelbehov f?r fodral: f?rkroppsinneslutning. Westbrook spelar h?gt p? t?rna, alltid redo att trycka p? bandet eller konvertera en rebound eller stj?la till en snabb paus. F?r detta beh?ver han stabilitet ?ver den enda enheten, s? att ingen tillf?rd r?relse minimerar svaret n?r man Adidas ZX 700 Mujer skifter riktning eller Adidas Tubular Womensf?r maximalt studsa till st?llet. Kombinera sin stil, specifika prestandabehov och Jordan Brand soul ?r slutresultatet en futuristisk silhuett som har en sm?lt n?t ?vre, full l?ngd Zoom Air-enhet och ett kompressionsformat pylonskumdel konstruerat f?r flygning. Bakom kulisserna arbetar Nike Roshe Run Homme Westbrook n?ra med Jordaniens designers och Thunder Equipment Manager, Wilson Taylor, f?r att s?kerst?lla att hans feedback ?r tydlig och koncis. "Russ ?r en detaljorienterad kille. Han h?mtade p? varje liten sak [n?r han Nike Air Max 90 Dametestade skon], "delar Taylor.
Efter varje slitageprov, ?r Taylor ansvarig f?r att vidarebefordra Westbrook tankar tillbaka till Jordan-laget. "Efter varje test skulle han dela lite feedback. Han skulle ber?tta f?r mig "se om de kan g?ra det h?r. Se om de kan f?rl?nga vadderingen h?r. "Det var en bra process",Nike Air Max 90 Mujer s?ger han. Den del av processen, uppringningen av passformen och k?nslan, ?r element?r f?r Westbrook. Han vill ha det bekv?mt. Han vill ha st?rsta f?rtroende f?r sina verktyg, ?ven om det kr?vs att man kommer in i ogr?set. "Den st?rsta delen ?r hur mycket komfort och s?kerhet skoen ger," s?ger han. "Det till?ter Nike Air Max 90 Hombre mig att flytta och hoppa i snabb takt, n?got som jag tycker ?r v?ldigt viktigt."
Sj?lvklart ?r det ocks? viktigt att se bra ut. Det ?r d?r det andra elementet i sko design, som l?gger till personlig stil, kommer in i Nike Air Force 1 Dame spel.
"Min favorit del av designprocessen ?r ber?ttande, s?ger Westbrook. Att kunna ber?tta f?r min historia genom f?rgv?gar och vid olika tillf?llen under s?songen ?r
caicai2017

Terug naar Discussiëren